דף הבית >> פוליגרף >> פוליגרף הגדרה ותכונות >> פוליגרף - מאמרים כללים >> מכון פוליגרף - שאלות ותשובות

מכון פוליגרף – שאלות ותשובות

בדיקת פוליגרף

איך בוחרים מכון פוליגרף? כמה שאלות שואלים במסגרת בדיקת הפוליגרף? האם אפשר לרמות בעת בדיקת פוליגרף במסגרת מכון פוליגרף? האם נטילת תרופות מקדימות ישפיעו על תוצאות הבדיקה? האם מכון לפוליגרף משמש כמשרד חקירות? אני עובר בדיקה במסגרת מכון פוליגרף, האם יכולים לשאול אותי כל שאלה שרוצים? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם – כל מה שחשוב לדעת על מכון פוליגרף ובדיקת פוליגרף.


איך בוחרים מכון פוליגרף?

טרם נחקק חוק בישראל אשר מגדיר זכאות של אדם לערוך בדיקות פוליגרף. מכון פוליגרף הוא בבחינת שוק חופשי, מדובר בנושא פרוץ לגמרי. אז... מה עושים? בבואכם לבחור מכון לפוליגרף, יש להתחשב בכמה מרכיבי מפתח כמו: מספר שנות קיום וניסיון שיש לאותו מכון פוליגרף שאתם מבררים לגביו, הניסיון שיש לעורך המבדק, רקע קודם, הכשרה, שרות ממלכתי, רקע חקירתי. רבים מבודקי הפוליגרף המוצלחים ובעלי הניסיון נמצאים באיגוד הפוליגרף הישראלי.


האם יש דרך לעבוד על מכשיר הפוליגרף?

לא! בדיקת פוליגרף, במסגרת מכון לפוליגרף, בודקת את כלל התגובות הפיזיולוגיות הלא רצוניות של הנבדק. אי אפשר לזייף עוצמות של לחץ דם, דופק, מוליכות חשמלית של העור, נשימה, והזעה.
האם נטילת תרופות הרגעה לפני בדיקת פוליגרף ישפיעו על תוצאות הבדיקה? לפני כל בדיקת פוליגרף, מכון פוליגרף חייב לערוך טסט לנבדק. על פי אותו טסט מקדים אפשר לקבוע את רמת הרגישות של הנבדק כאשר הוא דובר אמת.


כמה שאלות שואל מכון פוליגרף בעת בדיקת פוליגרף?

בודק מטעם מכון פוליגרף שואל מספר שאלות, כולן באותו הנושא. השאלות אשר נשאלות בבדיקת פוליגרף נקבעות ומנוסחות לפני ביצוע הבדיקה.


עד כמה מדויקת ואמינה בדיקת פוליגרף?

בדיקת פוליגרף עומדת על כ-90 אחוזי דיוק. על-מנת לדייק ככל האפשר בבדיקת פוליגרף, כדאי לבחור במסגרת מקצועית של מכון פוליגרף בעל ניסיון. ככל שתבחרו מכון פוליגרף המעסיק בודקים מיומנים יותר – כך תעלה גם אמינות הבדיקה.


האם ניתן להשתמש בבדיקת פוליגרף כראייה משפטית?

אם בעת הליך משפטי אזרחי שני הצדדים מסכימים מראש על קבלת תוצאות הבדיקה, הרי שבית המשפט מקבל את התוצאות גם הוא. אין קבילות לממצאי פוליגרף בהליך פלילי, אם כי לעיתים תוצאות בדיקת פוליגרף מוצגות לבית המשפט כחומר סודי.


פלוני עבר בדיקת פוליגרף בשני מכונים. במסגרת מכון פוליגרף ראשון הוא יצא דובר אמת, בעוד שבמסגרת מכון פוליגרף שני התוצאות הראו שהוא משקר. מה עושים? מקרים מהסוג הזה יכולים לקרות בשל כל מיני סיבות. כדי למנוע אי דיוקים, מומלץ מראש להגיע לבודק מטעם מכון פוליגרף מקצועי ומנוסה ובעל מוניטין, שיבדוק את תוצאות הבדיקה בצורה מעמיקה ויסודית.


בדיקת פוליגרף בירושלים | מכון פוליגרף בירושלים

מכונת אמת | פוליגרף | מכון פוליגרף | בדיקת פוליגרף | אלימות במשפחה
יעוץ זוגי

לייבסיטי - בניית אתרים