דף הבית >> פוליגרף >> פוליגרף הגדרה ותכונות >> פוליגרף - מאמרים כללים >> מכוני פוליגרף

מכוני פוליגרף

בדיקת פוליגרף

מכוני פוליגרף - כל האמת ורק האמת

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מכוני פוליגרף כמו גם בודקי פוליגרף עצמאיים. מכוני הפוליגרף אחראיים על ביצוע מבדקים באמצעות מכשיר הפוליגרף, אשר נועדו לגלות האם הנבדק דובר אמת או משקר. פעמים רבות מכוני פוליגרף מפריכים או מאששים גרסאות של נבדקים. ניתן למצוא מכוני פוליגרף הפועלים במסגרת משרדי חקירות, לעומת מכוני פוליגרף אשר פועלים באופן עצמאי.
אל מכוני הפוליגרף מגיעים אנשים פרטיים, אשר רוצים לטהר את שמם, כאשר הם חשודים בהאשמות המיוחסות, מכל מיני תחומים. פעמים רבות פונים אל מכוני פוליגרף ארגונים, חברות ובעלי עסקים, שמעוניינים לבדוק את אמינותם של עובדים קיימים או עובדים פוטנציאליים.
מכוני הפוליגרף מסייעים להגיע אל האמת. משום כך מכוני פוליגרף פופולאריים מאד בקרב עורכי דין, בלשים וחוקרים פרטיים, אשר מטפלים בתיקי לקוחות ונעזרים בבדיקות הפוליגרף, על מנת להוכיח את חפותם של הלקוחות שלהם.
יש לא מעט מכוני פוליגרף בארץ. בבואכם לבחור מכון לפוליגרף, חשוב לוודא כי המכון בו אתם בוחרים לעבור את הבדיקה הוא מכון הוא אמין, מקצועי, מנוסה ובעל תעודת הסמכה. היזהרו משרלטנים ורמאים. מכוני פוליגרף מקצועיים דואגים להעסיק אך ורק בודקים מיומנים ובעלי ניסיון ממשי ומוכח בתחום. מכוני פוליגרף מקצועיים ישתמשו לרוב במכשירי פוליגרף מתקדמים אשר מחזקים את אמינות תוצאות הבדיקה.


מכוני פוליגרף – תעודת הסמכה, מוניטין, מקצועיות, אמינות

כל אלה יכולים לשמש עבורכם כקריטריונים להשוואה בין מכוני פוליגרף שונים. מאחר שבארץ לא קיים חוק אשר מגביל עיסוק בתור בודקי פוליגרף רק לכאלה אשר מוסמכים לכך, נוצר מצב שכל אחד יכול לבצע בדיקת פוליגרף בלי הכשרה מעמיקה. בדיקת הפוליגרף היא בדיקה חשובה, אשר במקרים רבים תוצאותיה מכריעות את גורלו של הנבדק. בהתחשב בכל אלה, חשוב מאד לבחור במכון לפוליגרף ותיק ומקצועי, אשר מעסיק בודקי פוליגרף מיומנים ומנוסים.
הדרך היחידה לוודא כישורים מינימאליים של בודק הפוליגרף היא באמצעות בירורים לגבי היותו חבר באחד מאיגודי הפועלים בישראל דוגמת איגוד בודקי הפוליגרף בישראל (אפ"י), או חבר באיגוד ישראלי לבודקי פוליגרף ממוחשב - ICPA. החברות באיגודים אלה מותנית בהשכלה מתאימה, העדר עבר פלילי, לימודי הכשרה, ניסיון בעריכת בדיקות, קבלת כללי האתיקה המקצועיים ומבחני קבלה.


מכוני פוליגרף – סוגי בודקים

הדרך היחידה לוודא כישורים מינימאליים של בודק הפוליגרף היא באמצעות בירור מקדים אם הוא חבר באיגוד בודקי הפוליגרף בישראל (אפ"י) . החשיבות היא בכך שהחברות באיגוד זה מותנית בעמידה בקריטריונים מקצועיים קפדניים, שמרבית  חבריה הוכשרו באירגונים ומוסדות ביטחוניים (כגון משטרת ישראל,משרד הביטחון וכדומה) כולם בעלי השכלה מתאימה, ללא עבר פלילי, עברו לימודי הכשרה ממושכים, הם בעלי ניסיון רב שנים בעריכת בדיקות, חלים עליהם כללי האתיקה המקצועיים ונתקבלו לאיגוד לאחר שעברו מבחני קבלה.


בדיקת פוליגרף בירושלים | מכון פוליגרף בירושלים

מכונת אמת | פוליגרף | מכון פוליגרף | בדיקת פוליגרף | אלימות במשפחה
יעוץ זוגי

לייבסיטי - בניית אתרים